Upplev den ultimata frihetskänslan i att surfa med Surfskolan i sommar!

Vi är Sveriges mest individanpassade surfskola med över arton års erfarenhet av utlärning. Surfskolan är baserad Nationellt i Varberg, Stockholm, Gotland.

Vi kör camps i Cape Town Sydafrika under vintern  internationellt etablerade med  Camps och kurs.

Vi kör specialanpassade kurser inom Wingfoil, Kite, SUP och Vågsurfing. Med internationellt erfarna och utbildade instruktörer, som andas och lever för surfingen dygnet runt, kan du känna dig säker på att få uppleva surfing på riktigt!

Vi tillhandahåller och distribuerar marknadens senaste utrustning och prioriterar säkerhet före allt!

Vi är Svensk generalagent av F-ONE  Kites Foils Wings SUPManera Wetsuites och accessoarer – RYD  Surf

Gå en prova på-kurs eller ta dina surfkunskaper till nästa nivå, eller varför inte göra en rolig grej med nära och kära.

Varje säsong har Surfskolan bidragit till massor av hysteriskt roliga svensexor, möhippor och andra fartfyllda events.

Representerar du ett företag? Kontakta oss och få den perfekta upplevelsen för dina medarbetare. Vi skräddarsyr det perfekta upplägget för att ni ska få ut så mycket fart och glädje som möjligt!

DSC08059

Våren 2004 kom Arild 21 år hem till Varberg ifrån en längre resa i Indonesien, Australien och Nya Zeeland.

Under sin resa hade passionen för havet satt sig stenhårt i honom och en idé började växa fram. Varför inte förmedla denna underbara frihetskänsla hemma i Apelviken till andra människor så att alla får chansen att uppleva den ultimata frihetskänslan som havet har att ge?

Så när sommaren började smyga sig på, köptes det in två stycken longboard surfboards, tre stycken våtdräkter och två kites för dom sista pengarna på kontot. Och där började den underbara resan till vad Surfskolan är idag.

Vi är inne på vår artonde säsong med kurser, camps, företagsevent, äventyr och resor till jordens alla olika hörn med över 50 st olika brädor i våra kurser inom vågsurf sup kitesurf skateboard  mega sup Winfoil och foil. Vi lever för att jaga vågor och vind för att kunna få uppleva passionen och kärleken till havet.

Ta chansen du med och häng med oss ut i vågorna. Vi lovar att du kommer in till land som en ny människa!